Öh, okej.

Vet inte ens varför jag bloggar, haha ...
Jag menar, det kanske är kul när man är vuxen och så där, när man kan göra lite som man vill. Åka utomlands och prata om det och så vidare.
Men en trettonåring är väl inte så intressant?
Om ni bevisar att ni uppskattar bloggen genom att skicka iväg en liten kommentar så fortsätter jag att blogga.

Jag kanske borde berätta om igår? Jag var och hade dansuppvisning och så där, och när jag kom hem började jag spela in en film med systern. Fast sedan laddades kameran ur och vi var tvungna att gå hem (Nej, ni kommer inte få se filmen).
Jag tycker att bloggar med typ "Hej jag äär jag och jag är 10239 år gammal" osv är ganska dryga. Så därför ska inte jag göra en sådan blogg. HAHAH.
Nejmen. Här får ni en liten bild.
HAHA nej, kom på att jag var inne på mammas inloggning, så jag har inga bilder. Och jag orkar verkligen inte byta, så ni får nöja er med denna bild.

Kommentarer
Postat av: Gissa :P

Jag läser den :D

2011-11-13 @ 19:17:32
URL: http://photosofdreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0