Everyone is beautiful, even if you want to hear it or not.


Hej! Ja, typen där över är jag. Allt är fult på mig. Stora läppar, tjocka kinder, stor näsa, osvosvosv. Skulle jag berätta allt som inte var bra med mig skulle jag kunna sitta här hela natten, men icke sa nicke!
Öh.. jag ska väl blogga om.. jag vet inte, ärligt talat. Men ja, var nöjda nu. HAHAH, nej men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva! Ska ge bloggningen en chans och så kanske jag skriver liiite mer intressanta inlägg senare? :) Kan hända, haha. Jaja, pusshej.
PS. Rubriken kan stämma, om man räknar bort mig då. Vi säger att jag inte är... a human, och det där bara gäller människor. Haha.

Kommentarer
Postat av: Pow

Ey. c;



/Pow

2011-11-09 @ 19:52:21
URL: http://aggressivanorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0